Go to Top

LPGTECH seria TECH-320 OBD

TECH-320 OBD to seria sterowników mikroprocesorowych w aluminiowej obudowie na tradycyjnej 56-pinowej wiązce. Sterowniki tej serii przeznaczone są do silników maksymalnie 4/6/8 cylindrowych (w zależności od wersji), możliwe jest również równoległe podłączenie dwóch sterowników, co pozwala na sterowanie dopływem gazu w silnikach 10/12/14/16 cylindrowych. Kompaktowa obudowa o niewielkich wymiarach 190 x 125 x 30 mm pozwala na montaż sterownika w trudno dostępnych miejscach.

Wersja sterowników TECH-320 OBD zawiera wszystkie funkcje i zabezpieczenia standardowych wersji sterowników TECH-320, gwarantując doskonałą jakość i osiągi. Dodatkowo seria TECH-320 OBD komunikuje się z protokołami CAN (11/500; 29/500; 11/250; 29/500), ISO 14230 slow, ISO 14230 fast, ISO 9141. Do połączenia z instalacją samochodu wykorzystuje się te same przewody niezależnie od wykorzystanego protokołu. Kolejnym atutem jest możliwość wykorzystania sterownika jako skanera OBD, dzięki któremu prócz odczytu korekt i błędów można sprawdzić, udostępniane przez sterownik OBD, parametry pracy pojazdu.

Seria sterowników TECH-320 OBD daje możliwość ustawienia automatycznego kasowania błędów (maksymalnie 8). Sterownik automatyczne usuwa błędy wpisane wcześniej w tabeli. W przypadku wystąpienia innych nieprawidłowości kasowanie się nie odbędzie, aby świecąca lampka check engine powiadomiła kierowcę o konieczności sprawdzenia systemu silnika.

TECH-320 OBD po połączeniu się z systemem diagnozy pojazdu, zbiera mapy wartości korekt czasu wtrysku na benzynie i gazie. Po włączeniu adaptacji OBD system samoczynnie modyfikuje skład mieszanki, aby odchylenia pomiędzy mapami zmniejszyły się do zera, czyli do idealnego ustawienia auta. Funkcja zaawansowanej autoadaptacji gwarantuje bezproblemowe działanie instalacji gazowej, monitorując bieżącą pracę systemu oraz korygując czasy wtrysku gazu.

UWAGA! Sterowniki serii TECH-320 OBD nie obsługują protokołów J1850 PWM i J1850 VPW (grupa CHRYSLER, FORD, GM). Protokoły te można rozpoznać po obecności pinu 2 lub pinów 2 i 10 w gnieździe OBD. Dlatego też do pojazdów z protokołami J1850 PWM i J1850 VPW należy zastosować sterownik TECH-224 lub sterowniki serii TECH-300 z zewnętrznym modułem diagnozy i komunikacji SCANNER TECH-OBD.

  • Sterownik wtrysku gazu LPG/CNG
  • Automatyczna adaptacja od parametrów OBD silnika
  • Inteligentne automatyczne kasowanie błędów
  • Automatyczne korekcje czasów wtrysku gazu LPG/CNG w czasie rzeczywistym, na podstawie parametrów odczytywanych z magistrali OBD sterownika benzynowego.
  • Możliwość zbierania danych do mapowania w czasie jazdy bez konieczności podłączania PC
  • Funkcja Scannera OBD – możliwość odczytania podstawowych danych diagnostycznych, nastaw oraz wczytywania i kasowania błędów OBD
  • Obsługa wtrysku gazu do 4/6/8 cylindrów – w zależności od wersji sterownika
  • Możliwość łączenia sterowników do obsługi 16 cylindrów
  • Algorytm TECH + automatyczny system korekt (adaptacja)
  • Oprogramowanie konfiguracyjne z opcjami TECH i STANDARD
  • Autodiagnoza, wykrywanie błędów i usterek montażu
  • Obsługa protokołów CAN (11/500; 29/500; 11/250; 29/500), ISO 14230 slow, ISO 14230 fast, ISO 9141 za pomocą tych samych przewodów
  • Pełne zabezpieczenie przeciwzwarciowe i termiczne
  • Obudowa aluminiowa

Nazwa
LPGTECH seria TECH-320 OBD

Zastosowanie
samochody z silnikami do 8 cyl. (po połączeniu 2 sterowników do 16 cyl.)